3 Ekim 2010 Pazar

31. haftamız bitiyor

Cumartesi sabahı oğlumu göreceğim için, cuma gecesi heyecandan uyuyamadım. Normalde pek de makyaj yapmıyorum fakat dün sabah kalktım, hazırlandım. Bir güzel makyajımı yaptım. Şöyle bir düşündüm de sanki oğlum beni güzel görsün diye pek bakımlı gidiyorum onu görmeye.

Kocaman olmuş oğlum kocaman. 1.970 gram olmuş. 2 - 3 hafta önden gidiyor. Umarım 40. haftaya kadar dünyaya gelmez, çünkü son birkaç haftadır günde 25 - 30 gram alıyormuş. Kucağımıza alıp mıncıklayabilmek için çok da minyatür doğmasın istiyoruz:)

Bugün yıldönümümüzü kutladık. Aklıma başbaşa kutlamak dışında 3 kişi kutlayacağımız hiç gelmemişti. Oğlumuz, bizi kıskandığından mıdır nedir, sürekli pıtır pıtır kendini hatırlattı gün boyu.

Hayatımın tadını veren iki erkeğim de birbirini kıskanmaya başladı şimdiden:) Hadi bana kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder